[Tura-chat] szamitogep

Lévai Richárd tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Tue, 18 Mar 2003 09:40:18 +0100

Én a billentyuzettel jártam hasonlóan a közelmúltban, mikor újítgattam a
gépet. Az alaplapon nem volt hagyományos, csak PS2-es aljzat, de
meglepetésemre a Windows-nak nem számított, gond nélkül elindult nélküle.

> Ami viszont engem meglepett az a kovetkezo:
> Penteken vettem gepet, igy most mar nekem sem kell egnem, hogy
> informatikus letemre nincs otthon szamitogepem... :)
> Viszont a lenyeg az, hogy nem kertem hozza egeret, mert tudtam, hogy
> valamelyik fiokomban lapul egy otthon. A meglepetes akkor ert, amikor
> eszrevettem, hogy ezen a kocsog gepen nincs soros port!
> Most mar ez sem divat? Vagy csak en vagyok lemaradva?
> Laci

Ezt a levelet az F-Secure Anti-Virus for Internet Mail ellenőrizte.
Miskolci Egyetem Számítóközpont