[Tura-chat] szamitogep

Muller Laszlo Pal tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Tue, 18 Mar 2003 09:12:42 +0100 (MET)

Gergonek volt valamiker egy talalos kerdese szamitogep
ugyben. Azaz mi az az alkatresz ami eddig mindig benne
volt, es mostansag nem. A megoldas a floppy, igaz Gergotol
tudtam meg. Tok jo kis USB-s memoriakartyaval lehet potolni!

Ami viszont engem meglepett az a kovetkezo:
Penteken vettem gepet, igy most mar nekem sem kell egnem, hogy
informatikus letemre nincs otthon szamitogepem... :)
Viszont a lenyeg az, hogy nem kertem hozza egeret, mert tudtam, hogy
valamelyik fiokomban lapul egy otthon. A meglepetes akkor ert, amikor
eszrevettem, hogy ezen a kocsog gepen nincs soros port!
Most mar ez sem divat? Vagy csak en vagyok lemaradva?
Laci