[Tura-chat] Re: [Tura-chat] Re: [Tura-chat] egyébb...

Toth Jozsef tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Tue, 18 Mar 2003 08:34:25 +0100

> tartom,
> na ezt gondold at megegyszer. egy "Tura" levelezolistan egy tura
ajanlat
> hogy lenne spam??? foleg a sajat levelezolistankon a sajat tura
> ajanlatunk.

hmmz... valóban:-) az egyetlen indokom az, hogy tennap már rohadtul
fáradt voltam, amikor a levelet írtam.

Mégegy dolog a korai felkelésről, mert ez megen vita tárgya. Ricsi =
nincs
egyedül azzal, hogy korán kel, mert még én is nap mint nap korán
kelek(cca reggel 6), későn fexem (éjfél -hajnali 1). Ettől még =
reggel
fel tudok kelni, csak az a kicsi pluszt teszem hozzá olyankor amikor
túrázni indulok veletek, hogy olyankor barátok közt vagyok, és j=
ól érzem
magamat veletek, és a hegyek közt. Ez a plusz pedig hozzáállás =
és nem
fáradtság vagy álmosság kérdése (nálam). Különben is, mi =
nem
teljesítménytúrákat szervezünk, az a tempó amivel haladni szokt=
unk,
engem pl. kifejezetten pihentet:-)) Igen, még parntak felfelé is :DD
Mind szellemmileg, mint testileg:)

A vasutas:))))

http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod