[Tura-chat] Re: [Tura-chat] egyébb...

tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Tue, 18 Mar 2003 07:16:29 +0100

Egyik megoldás az, hogy mindig a túravezető gondoskodik erről. Persze
tudom, hogy ez nem mindig működik.
A Szakosztálynak elvileg vannak bevételi forrásai a tagdíjakból. Már
amennyiben van még ilyen. Ugyanis régebben úgy működött a tesi aláírás,
hogy tagdíjat kellett fizetni. Viszont ezt a pénzt vissza is tudtuk
igényelni számlák alapján (szállás, utazás, stb.). Így - tegyük fel, hogy -
tíz ember befizeti azt az 500 Ft-ot a félévre. Az ugye 5000 Ft. Utána már
csak össze kell gyűjteni 5000 Ft-ról szóló számlát, és vissza is
igényelhetjük.
Ebből a pénzből már lehetne fedezni az ilyenfajta kiadásokat, stb.
A tíz fő egyébként egyfajta megegyezéses létszám, nem kell pont ennyinek
lenni, de legalább e körül lenne jó. Sosem volt tíz olyan ember, akinek
tesi aláírás kellett volna, de mindig sikerült összeszedni néhány lelkes
támogatót, aki hajlandó volt 500 Ft-ot áldozni, és a nevét adni az ügyhöz.
Az egyik problémánk ezzel az volt, hogy csak a nappali tagozatos hallgatók
lehetnek hivatalos tagjai a szakosztályoknak.
Csináltunk olyat is, hogy ha nem jött össze a megfelelő létszám, akkor a
pénztárban fekvő összegből fedeztük a hiányt, és csak egy-egy aláírást
kértünk valakitől, és így forgattuk vissza a pénzt...

Ami a korai felkelést illeti, mondottam már egyszer, hogy az az én
problémám (ha rám utaltál... ), nem várok erre semmiféle megoldást. Ha majd
nem leszek álmos szombat reggel, mikor végre - a héten először -
kialudhatnám magamat, fel fogok kelni ötkor is. Ha meg nem, akkor nem, és
csak a szívemet fájdítom, hogy lemaradtam egy újabb szép élményről...

cs

|---------+----------------------------------------->
|         |           Polyák Gergely                |
|         |           <polyak.gergely@bukkszentkeres|
|         |           zt.hu>                        |
|         |           Sent by:                      |
|         |           tura-chat-admin@alpha.mech.uni|
|         |           -miskolc.hu                   |
|         |                                         |
|         |                                         |
|         |           2003.03.17 21:45              |
|         |           Please respond to tura-chat   |
|         |                                         |
|---------+----------------------------------------->
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                              |
  |       To:       <tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu>                                                        |
  |       cc:                                                                                                    |
  |       Subject:  [Tura-chat] Re: [Tura-chat] egyébb...                                                        |
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

> Valóban igaz, hoyg az aki nap mint nap reggel 6-kor kell, az kicsit=

> nehezen kell fel hétvégenként ilyen időpontban.
Vannak kivetelek, Ricsinek ez megy. Ricsi, hanykor szoktal lefekudni?

> A "jutalomnyalánkság" bevezetését elvben támogatom, csak az=
 a kérdés,
> hogy hogyan finanszírozzuk (no nem nagy cash az a pár forint).
Vannak koztunk dolgos, kereso turazok, majd ok fizetnek :-) Pl. az
otletgazda a jovo heten kezdheti is :-)

> Az aktuális túráról az értesítést egyenesen remekbeszab=
ott ötletnek
tartom,
> bár akit ez nem érdekel, annak egy kicsit spam-szagú lesz a lev=
él
na ezt gondold at megegyszer. egy "Tura" levelezolistan egy tura ajanlat
hogy lenne spam??? foleg a sajat levelezolistankon a sajat tura ajanlatunk.