[Tura-chat] elcseszve b+

Lévai Richárd tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Thu, 27 Mar 2003 20:15:31 +0100

> a plakatokra szombati nap kerult vasarnap helyett. ezek szerint Marika nem
> copy/paste -vel masolja az adatokat, hanem beirja ujra.

Akik tanultak gépírást írógépen már csak ilyenek, lehet hogy így gyorsabb!?
Ismerek olyan titkárnot aki pl. az 1-es helyett l-et ír, a 0 helyett pedig
o-t, a copy/paste-t szintén nem használja.
Viszont nem öt újjal gépel, mint én! :-)

Ha valakinek kilométer hiánya van, csatlakozzon hozzánk holnap azaz pénteken
13.00-kor az 5-ös busznál Diósgyorben. Milánnal Cserepes-kore megyünk és
kint alszunk a barlangszálláson. A forrásokat is felkeressük olyan
útvonalon, amit nem érint a vasárnapi túra. Igaz, ezt csak Gergo tudja,
merre fogunk menni. :-)
Jövo héten Mátrabérc! Kell egy kis bemelegítés.
Na viszlát, ha máskor nem, hát vasárnap!