[Tura-chat] Re: Fw: Vöröskő

Polyák Gergely tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Mon, 24 Mar 2003 20:48:17 GMT

> Erre a hétre jelentős felmelegedést mondtak, éjszaka sem fog fagyni. A
> források vízgyűjtő területén még jelentős mennyiségű hó van, én arra
> számítok hogy ez elolvad, beszivárog a karsztba és 1-2 nap alatt már
> jelentkezik a forrásokban.

En nem vagyok ennyire optimista. A Szinva bar nagy, de maskor nagyobb
szokott lenni. Neha szinte az uton folyik, de most eleg alacsony. Azert meg
tortenhet csoda :-)

Az atalitas es a korai kezdes miatt szerintem rekord kevesen leszunk. Pedig
ha tudna a nep, hogy mennyire szenzaciosak ezek a forrasok!!! :-))
Felszallsz a Buza-terren? Akkor en nyerek meg ket ora alvast :-))))

Ha rekord kevesen leszunk, akkor reszemrol az utvonal is megvaltozhat,
bovulhet az Imoval. Viszont Felsotarkanyban valoszinu csatlakoznak hozzank.
igy ott kell majd leszallnunk a buszrol.