[Tura-chat] egyébb...

Toth Jozsef tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Mon, 17 Mar 2003 19:04:35 +0100

Sziasztok:-)

Olvastam a leveleket, ha már személyesen nem is lehettem ott a túrá=
n.
Sokan kérdezik mostanság tőlem, hova lettem a túrákról. Nos, el=
mondom,
hogy hétköznam látástól mikulásig (kb 7.00-től 21.00-ig) dolg=
ozom, így
hétköznap nem jut idő az élet velejáróira mint pl. alvászat, =
szórakozás
és magánélet. Az első két dolog nélkül még elvegetálgatok=
 (igaz, ha
sikerül a mostani tervem, akkor nem sokáig kell ezt folytatnom:) ), de =
magánélet már kétszereplős, így hétvégén magánéletet =
élek. Ami a
nehézséget okozza, az az, hogy amíg a túrák itt vannak a Bükkbe=
n, addig
én az ország egy egészen másik zugában (Dabas) vagyok. Igaz, ez n=
em
kötelező, de nem mondhatom azt -a párommal amúgyis kevés együtt=
 töltött
idő miatt-, hogy nem tudok ott lenni, mert túrázni szeretnék. Az =
ötlet,
mint olyan, nem rossz, és már bennem is megfogalmazódott néhánysz=
or,
hogy hozom őt is túrázni. Csakhogy ez egy kissé nehézkes, mert ha=
 az
otthoni nehézségeimre gondolok (mint1 munkásszáló rulez :-(( ), e=
lég
nehézkes megoldani a szállása ügyét. Nah, mind1, ez már nem a t=
opik
része...
 Persze a dolog nem reménytelen, áprilisban legalább egy túrát tu=
dok,
amin ott leszek:-) A többi viszont a páromtól is függ, azt hiszem a=
zon
kívül még lesz vagy 2 szabad hétvégém:-) persze ez a tavaszra
összesen:-/ De azért valahogyan úgyis elrángatom 1x-2x a túráin=
kra:)

Aztán voltak itt javaslatok dolgokkal kapcsolatban. A plakátolás mint
olyan akkor hatásos ha az a plakát új amit megnéz az illető (tapa=
sztalat
- anno plakátoltam is, persze nem túrákat:-) ). Hogy ki mikor kel fel=
,
azt hiszem az legyen az illető saját dolga. Valóban igaz, hoyg az aki
nap mint nap reggel 6-kor kell, az kicsit nehezen kell fel hétvégenké=
nt
ilyen időpontban. Itt az az érzésem nem is igazából az időpont =
az ami
gondot okoz, hanem maga a hozzáállás az időponthoz (Krisztián, ez=
t most
légyszíves ne vedd fel túlságosan). A "jutalomnyalánkság" bevez=
etését
elvben támogatom, csak az a kérdés, hogy hogyan finanszírozzuk (no =
nem
nagy cash az a pár forint). Az aktuális túráról az értesíté=
st egyenesen
remekbeszabott ötletnek tartom, bár akit ez nem érdekel, annak egy
kicsit spam-szagú lesz a levél (itt most nem magamra gondolok, mert
olyankor, amikor elolvasom az aktuális túra útvonalát, akkor legal=
ább
gondolatban veletek vagyok).
 Annak is örülök, hogy mostanság már rengeteg digitális kép k=
észül a
túrákról, népszerűsítve a NET-en a szórakozás ezen nagyszer=
ű műfaját.

Na megyek, dolog van...:-(((

A vasutas:))))

U.i: nincs nekem az általánosságban vett héttel semmi bajom, csak a
hétköznapokat kellene kihagyni belőle:))
U.i(2): Nincs kedve valakinek felforrasztani azt a kétmarék alkatrész=
helyettem (cca. 250db) ??? 8-O :D

http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod