[Tura-chat] mese

tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Mon, 17 Mar 2003 14:12:13 +0100

A Vuk 3/4 r=E9szben meg volt egy ideig, de azt=E1n helyhi=E1ny miatt me=
g kellett
szabadulnom t=F5le sajnos. Egy=E9bk=E9nt valamelyik sz=E1m=EDt=F3g=E9pe=
s =FAjs=E1g
mell=E9klet=E9n megtal=E1lhat=F3 volt vagy k=E9t =E9ve. A Megyei K=F6ny=
vt=E1rban szerintem
meg kell m=E9g, hogy legyen!

cs

|---------+----------------------------------------->
|         |           Muller Laszlo Pal             |
|         |           <muller@iit.uni-miskolc.hu>   |
|         |           Sent by:                      |
|         |           tura-chat-admin@alpha.mech.uni|
|         |           -miskolc.hu                   |
|         |                                         |
|         |                                         |
|         |           2003.03.17 14:00              |
|         |           Please respond to tura-chat   |
|         |                                         |
|---------+----------------------------------------->
------------------------------------------|
  |                                                                    =
                                          |
  |       To:       tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu                =
                                          |
  |       cc:                                                          =
                                          |
  |       Subject:  [Tura-chat] mese                                   =

Nem tudna nekem valaki megszerezni a kovetkezo rajzfilmeket:
Vuk
Szaffi
Ludas Matyi

Azt hiszem, hogy mind Dargay rajzfilm.