[Tura-chat] a jovo

Lévai Richárd tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Mon, 17 Mar 2003 10:03:55 +0100

Ez a március a reformok hava.

1. Túra hétalvóknak! :-)
Most komolyan, ebben a félévben tényleg sok túra indul korán, ez nem volt
szándékos, valahogy így jött össze, sok olyan hely van, ahova csak így lehet
eljutni.
Egy 15-20km körüli túra szerintem megfelelo tempóban bárki számára
teljesítheto, csak rá kell szánni a teljes napot.

A összevont plakátolás jó ötlet.

A 4. ponton még gondolkodom! :-)

> [...]

> nagybetukkel a tetejen, hogy "Tura". rafer az osszes utvonal, aljan meg
> honlap cim stb... kb 20-25 plakat helyezunk el, ha ezek rongalodnak a
felev
> soran, akkor csere. igy a plakatokat az erdeklodok ugyanott talaljak me=
g,
> raadasul nem kell hetrol-hetre 123-as szobaban farasztani a munkatarsak=
at
> :-) velemeny?
>
> 3. ezentul minden heten a tura@... lsitara kikuldom a heti turat, hogy
> legyen azon is nemi forgalom es erezzek a tagok, hogy torodunk veluk. m=
el