[Tura-chat] Vicc

Lévai Richárd tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Fri, 14 Mar 2003 08:02:17 +0100

Amerikai kisvarosban , egy barban idosebb ferfi farmernadragban,
cowboy-kalappal, borzsekiben nezeget egy nagyon szexis fiatal not, aki meg
is szolitja:
- Ugyebar On egy igazi cowboy?
Mire a valasz:
-Igen, azt hiszem...egesz nap a farmon a lovakkal foglalkozom,keritest
javitok, teheneket terelgetek...tehat azt hiszem cowboy vagyok.. Es on?
Mire a fiatal no:
-En leszbikus vagyok.Egesz nap a nokre gondolok, reggel ebredeskor,
zuhanyozas kozben, munka kozben..mindig.
Egy ido utan erkezik egy hazaspar, raneznek a ferfire es megkerdik ok is:
-On ugye cowboy?
Mire a ferfi nagyon-nagyon gondterhelten:
- Nem, most jottem ra hogy leszbikus vagyok.

Ezt a levelet az F-Secure Anti-Virus for Internet Mail ellenőrizte.
Miskolci Egyetem Számítóközpont