[Tura-chat] Egy Monty Python-tag nyílt levele George Bush-nak.

tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu tura-chat@alpha.mech.uni-miskolc.hu
Mon, 10 Mar 2003 12:13:24 +0100

----- Forwarded by Krisztián Sepsi/Lehel - Cold Division/Hungary/Electrolux
Group on 2003.03.10 12:20 -----
|---------+---------------------------->
|         |           Ilona Kanyó      |
|         |                            |
|         |           2003.03.10 12:10 |
|         |                            |
|---------+---------------------------->
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
  |                                                                                                              |
  |       To:       juhajdu@mol.hu                                                                               |
  |        karpati.zsofia@posta.hu                                                                               |
  |        ekassai@mol.hu                                                                                        |
  |        kanyojne@lotus.tvk.hu                                                                                 |
  |        Csaba Szilágyi/Lehel - Cold Division/Hungary/Electrolux Group@Electrolux                              |
  |        Krisztián Sepsi/Lehel - Cold Division/Hungary/Electrolux Group@Electrolux                             |
  |        Vidor Kákóczki/Lehel Hütögépgyár/Hungary/Electrolux Group@Electrolux                                  |
  |       cc:                                                                                                    |
  |       Subject:  Egy Monty Python-tag nyílt levele George Bush-nak.                                           |
  >--------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Terry Jones és a veszedelmes szomszédok.
A Monty Python-tag nyílt levele George Bush-nak.

Nyílt levélben fordult a londoni The Observer hasábjain Terry Jones,
a Monty Python-csoport tagja George Bush amerikai
elnök kapcsán, mivel számára megdöbbentő volt a Fehér Ház urának az
az
érve Szaddám Huszein ellen, hogy "fogytán a türelme".

A neves író-komikus ennek kapcsán elmeséli esetét szomszédaival,
bizonyos Mr. Johnsonnal és Mr. Patellel, akikből neki is nagyon elege
van. "Olyan buzi képük van, és biztos vagyok abban, hogy valami
rosszban
sántikálnak ellenem, bár egyelőre nem sikerült kiderítenem, mit akarnak
- írja Jones - Egy bioboltot működtetnek, de tudom, hogy rejtegetnek
valamit. Hogy honnan tudom, nem tudom, de biztos, hogy valójában
tömeggyilkosok. Éppen ezért teleszórtam az utcát röplapokkal, melyben
figyelmeztettem: ha nem csapunk le rájuk, egyenként fognak bennünket
megölni. Többen megkérdezték tőlem: miért nem fordulok a
rendőrséghez?
Ez a nevetséges. A rendőrség bizonyítékokat követel, meg az
ártatlanság
vélelmének betartását és egyéb, az ügyet hátráltató jogokat,
miközben Mr. Johnson szövögethetné gyilkos terveit, Mr. Patel
pedig titokban ölné az embereket. Azóta egy géppisztollyal
járkálok az utcán, dehát jogom van megvédeni saját magamat.
Végülis George W. Bush megmondta: elég, ha elfogy a türelmem és
akkor
azt teszek, amit akarok. Éppen ezért fel akarom robbantani Mr. Johnson
garázsát, megölöm feleségét és gyermekeit, remélem, tanul belőle".

Terry Jones más kérdéseket is felvet: honnan tudja például Bush elnök,
hogy mikor irtotta ki az összes terroristát? Beleszámítja-e a leendő
terroristákat? Mikor tekinti úgy, hogy felszámolta Az összes iszlám
fundamentalistát?

"Ilyen alapon nemcsak Mr. Johnsont és Mr. Patelt kellene megölnöm,
hanem fél utcát ki kellene irtani. Feleségem szerint túl sokat engednék
meg magamnak, de én nem teszek mást, mint Mr. Bush logikáját
követem: két hetet, vagy csak 10 napot adok az utcának, hogy adják
át az összes földönkívülit, csillagközi géprablót, galaktikus útonállót,
ha nem, akkor lesz nemulass!"- írja nyílt levelében a neves színész.